HTML

Skegnessi magyarok

Üdv Mindenkinek! Ha valaki ismeretlenül keveredett volna erre az oldalra, nos, én szeptember eleje óta Angliában élek és dolgozom, egészen pontosan Skegnessben, ez egy tengerparti üdülőváros a sziget keleti partján. Ez a blog azzal a céllal készül, hogy részletesen beszámoljak az itteni tapasztalataimról, mind a munka, mind az élet egyéb területein. Remélem, hogy tudok vele segíteni azoknak, akiknek hasonló terveik vannak.

Friss topikok

  • Dav3cske: Helo, Figyelj, lenne pár kérdésem, mert szeretnék kijutni Skegnessbe, mert megismertem valakit ott... (2009.06.15. 23:22) Spring Harvest
  • Jane: Klímavátozás??Élelmiszerválság??Fejlődő országok????? A médiában lehet,hogy minden nap hallani eze... (2008.12.18. 19:49) Egy környezetmérnök gondolatai Butlinsban
  • Tsabeee: Vannak képek, nem is egy, hanem rögtön 2, de jól van, majd teszek. Csak az a baj, h itt olyan szup... (2008.11.18. 00:09) Anglia másik arca
  • Tsabeee: wcsabi84@gmail.com. Mi az, amiről nem mersz a nyilvánosság előtt beszélni, talán nyakon öntötted m... (2008.11.10. 19:35) Első hetem a flooron
  • Tsabeee: Köszi a biztatást, igen, igyekszem élvezetesen és olvasmányosan írni, remélem tudok vele másoknak ... (2008.11.01. 14:42) Menni vagy maradni?- Egy újabb pofáraesés

Linkblog

2008.11.04. 13:23 Tsabeee

Potwashween

Hát igen, végre elérkezett a nagy nap-kikerültem. Pont október 1-én, Halloweenkor, úgyhogy ünnepelt a világ és külön ünnepelt Csaba. A körülmények rendkívül ünnepélyesek és magasztosak voltak. Csütörtökön reggel bemegyek, és nézem az accomos listán, hogy melyik nap kell majd takarítani, és ezúttal péntekre és hétfőre is be voltam írva, ami kicsit furcsa volt, mivel eddig csak hétfőnként kellett mennem, lévén, hogy ugye potwashos vagyok. Na mindegy, kell a pénz, kibírom, nincs jelentősége. Utána megyek megnézni a jövő heti beosztást ( itt péntektől csütörtökig tartanak a munkahetek), és nem látom a nevemet a listán. Ekkor már kezdtem gyanút fogni és reménykedni, megkérdeztem Popeyt, hogy miért is nem vagyok kiírva, nem tudja, azt hiszi, hogy holnaptól már nem itt dolgozom, de megkérdezi. Majd végül Princess közölte velem a hírt, rendkívül érzelemgazdag stílusában, hogy : "This is your éast day hear, look for Shaun!". Ok, megkerestem Shaunt, mondtam neki, hogy állítólag holnaptól kint leszek, ő persze semmit sem tudott erről, utánajárt, igen tényleg, hurrá-hurrá, akkor holnap reggel nyolcra mehetek be, körbevezet és mindent alaposan megmutat. Szuper, minden kerek. Este elbúcsúzom a potwashosoktól, hát a búcsúbuli elmaradt, valszeg nem volt idejük rendesen felkészülni, meg amúgy is túlságosan megviselhette őket a hír. Mindenesetre Princess annyira elérzékenyült, hogy nagy nehezen lenyelve a könnyeit, drámai hatásokkal élve, tömören csak ennyit adott útravalóul: "Go home!". A többiek meg aztán annyira kiborultak, hogy mégköszönni is elfelejtettek.:):) Na, de komolyra fordítva a szót: tényleg jólesett, és a potwashos pályafutásom sikereként könyvelhettem el, hogy legalább Popeye kezet fogott velem, megköszönte a munkámat és sok sikert kívánt. "Nice to meet you, good luck mate!" Szóval, arrivederci, potwash! Péntektől egészen új körülmények között dolgozom, nem az a Kánaán, ahogyan az bentről tűnt, de semmi pénzért nem mennék vissza. Elől is vannak nehézségek bőven, de erről majd egy következő bejegyzésben. Igazából megdöbbentő, hogy bár két hónapig ott dolgoztam, olyan, mintha csak 1-2 nap lett volna, teljesen elfelejtettem, milyen volt ott- pár nap alatt. Ha betolom a troleykat, látom az arcukon a megvetést és a sértődöttséget, ezért nem is hibáztatom őket, ugyanígy volt Norbival és Balázzsal is. A maguk kis világában élnek, szűk látokörű, egyszerű emberek, meg persze önzőek is- ami mondjuk nem csak az ő rétegükre jellemző. Néhány napig duzzognak még, aztán 1-2 hét múlva már azt se fogják tudni, hogy ki vagyok- csak sajnos ez így lesz akkor is, ha Butlinst fogom itthagyni. A floorról majd legközelebb beszámolok, most tépek!

 

Csőváz!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://skegnessblog.blog.hu/api/trackback/id/tr61749265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása